Customer Experience Managment - zarządzanie doświadczeniem klienta i budowanie lojalności wobec marki i Organizacja - Szkolenia i Kursy - Kraków – WSE
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider
Customer Experience Managment – zarządzanie doświadczeniem klienta i budowanie lojalności wobec marki

Customer Experience Managment – zarządzanie doświadczeniem klienta i budowanie lojalności wobec marki

    • pracownikiem działu marketingu, sprzedaży lub obsługi klienta
    • menadżerem zarządzającym zespołem osób odpowiedzialnym za komunikację klient-marka
    • prezesem lub właścicielem firmy, szczególnie z sektora MSP

… to szkolenie jest dla Ciebie idealne!

 

  • będziesz potrafił zbudować personę zakupową, określać najważniejsze potrzeby i motywacje Twoich klientów.
  • będziesz potrafił budować komunikację i działania marki marketingowe w oparciu o realne potrzeby Twoich klientów.
  • będziesz potrafił budować pozytywne doświadczenie klientów w kontakcie z Twoją firmą.
  • będziesz potrafił budować lojalność i zwiększać sprzedaż wykorzystując pozytywne doświadczenie klientów.

1. Wprowadzenie:

  • Trendy w budowaniu wartości i pozycji marki w świadomości klientów.
  • Co to jest „doświadczenie klienta” (Customer Experience), jak polskie przedsiębiorstwa nim zarządzają.

2. Podstawa budowania doświadczenia klienta – wiedza o oczekiwaniach:

  • Sposoby zbierania informacji – Voice of Customer.
  • Motywacje i potrzeby konsumentów. Sposoby podejmowania decyzji zakupowych.
  • Segmentacja konsumentów i budowanie persony zakupowej.

3. Co wpływa na budowanie doświadczenia klienta:

  • Wizerunek, obietnica marki i jej realizacja – strategia marki i jej komunikacja.
  • Kultura organizacji i obsługa klienta (Employee Experience Management).
  • Marketing Zintegrowany (Omnichannel Marketing) – spójność i efektywność prowadzenia działań marketingowych.

4. Projektowanie doświadczenia klienta w kontakcie z marką z pomocą mapowania jego ścieżki zakupowej (Customer Journey):

  • Ogólne zasady projektowania mapy podróży klienta i jego doświadczeń.
  • Narzędzia wspomagające proces projektowania.
  • Etapy podróży klienta, planowanie poszczególnych kroków.
  • Wdrożenie zmian i poprawa doświadczeń klienta - przykłady map i ich wykorzystania w praktyce (case studies).

Katarzyna Wojciechowska - strateg w OFFON Agency

Absolwentka studiów podyplomowych Strategiczna Komunikacja Marki na Akademii Górniczo-Hutniczej.

Prowadzi badania i przygotowuje analizy marketingowe dla klientów agencji - analizy rynku, konkurencji, grup docelowych, na ich podstawie budując strategie komunikacji marek.

Prowadzi również szkolenia i warsztaty ze strategii komu-nikacji, Customer Journey i Customer Experience, między innymi na kierunku Marketing Internetowy na krakowskiej AGH.

W pracy wykorzystuje przede wszystkim wiedzę z zakresu marketingu i psychologii, obecnych i prognozo-wanych trendów rynkowych.

  • Data szkolenia: data w trakcie aktualizacji - osoby zainteresowane tym programem prosimy o zgłoszenia
    Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia dedykowanego dla zamkniętej grupy w innym uzgodnionym wcześniej terminie
  • Miejsce szkolenia: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, al. Jana Pawła II 39a
  • Koszt szkolenia: 919 zł  cena obejmuje catering
  • Jak się zapisać? wypełnij formularz lub napisz pod adres szkolenia@wse.krakow.pl
  • Ile osób uczestniczy w szkoleniu? Maksymalnie 12 osób. Ze względu na warsztatowy charakter zajęć.
  • Długość szkolenia: 8h
  • Wszyscy Uczestnicy otrzymają imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
  • Pytania: tel.+48 12 683 24 77, tel. kom.:+48 601 496 157; e-mail: szkolenia@wse.krakow.pl

CENTRUM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH I SZKOLEŃ

tel: 12 683 24 68
e-mail: szkolenia@wse.krakow.pl

adres:
Al. Jana Pawła II 39a
31-864 Kraków

Zapisz się do naszegonewslettera!

Bądź na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami na naszej uczelni.