Marketing B2B i Organizacja - Szkolenia i Kursy - Kraków – WSE
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider

    • właścicielem firmy,
    • marketerem,
    • pracownikiem działu obsługi klienta,
    • pracownikiem działu sprzedaży

… to szkolenie jest dla Ciebie idealne!

 

  • lepiej zrozumiesz swojego potencjalnego klienta,
  • nauczysz się skutecznie komunikować swoje cele biznesowe,
  • dowiesz się jak wykorzystać social media w działaniach B2B,
  • poznasz sposoby efektywnego pozyskiwania nowych leadów,
  • nauczyć się tworzyć plan marketingowy.

1. Czy kreowanie marki B2B ma sens?

  • Różnice w komunikacji B2B i B2C
  • Zrozumieć klienta biznesowego
  • Proces decyzyjny i motywacje zakupowe w marketingu B2B
  • Modele zachowań klienckich i ich wpływ na ścieżki konwersji

2. Tworzenie person w komunikacji B2B

  • Kim jest Twój typowy klient?
  • Narzędzia pomocne w tworzeniu person.
  • Tworzenie arechtypów idealnych klientów - warsztat

3. Jak skutecznie komunikować się z klientem biznesowym?

  • Offline vs. online – gdzie budować komunikację?
  • Budowanie relacji oraz bazowanie na emocjach w komunikacji.
  • Rola treści w budowaniu świadomości marki i zaufania klienta.

4. Czy marka B2B powinna komunikować się w social media?

  • LinkedIn oraz Slideshare – jak budować sieć kontaktów oraz wizerunek eksperta?
  • Marka B2B na Facebooku – czy to w ogóle ma sens?
  • YouTube oraz treści video w procesie pozycjonowania marki oraz budowania zaagnażowania.
  • Instagram – idealne narzędzie do budowania marki osobistej.
  • Twitter – jak go wykorzystać w komunikacji B2B

5. Generowanie leadów – jak i gdzie je skutecznie pozyskiwać

  • Strategie lead generation
  • Jakie kanały najlepiej sprawdzają się w procesie pozyskiwania leada: email marketing, content marketing, media społecznościowe czy marketing w wyszukiwarkach?
  • Kampanie reklamowe jako integralna część procesu pozyskwania ledów.
  • Narzędzia pomocne w procesie lead generation

6. Tworzenie planu marketingowego w B2B – warsztat

7. Analiza wyników kampanii, czyli kluczowy element efektywnej kampanii w B2B

Magdalena Daniłoś – CEO w OFFON Agency

Ewangelista video marketingu, blogerka, wykładowca akademicki, trener z obszaru mediów społecznościowych oraz autorka wielu publikacji na temat budowania komunikacji dla marek w dobie nowych mediów.

Prowadzi kanał YouTube, na którym przeprowadza wywiady z najbardziej znanymi osobowościami polskiej branży marketingowej oraz twórcami YouTube.

Jej książka – „Video marketing nie tylko na YouTube” -  będąca pierwszą w Polsce pozycją dotyczącą video marketingu dla marek, niemal natychmiast stała się bestsellerem.

  • Data szkolenia: do uzgodnienia. Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia dedykowanego dla zamkniętej grupy w innym uzgodnionym wcześniej terminie
  • Miejsce szkolenia: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, al. Jana Pawła II 39a
  • Koszt szkolenia: 990 zł  cena obejmuje catering
  • Jak się zapisać? wypełnij formularz lub napisz pod adres szkolenia@wse.krakow.pl
  • Ile osób uczestniczy w szkoleniu? Maksymalnie 12 osób. Ze względu na warsztatowy charakter zajęć.
  • Długość szkolenia: 8h
  • Wszyscy Uczestnicy otrzymają imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
  • Pytania: tel.+48 12 683 24 77, tel. kom.:+48 601 496 157; e-mail: szkolenia@wse.krakow.pl

CENTRUM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH I SZKOLEŃ

tel: 12 683 24 68
e-mail: szkolenia@wse.krakow.pl

adres:
Al. Jana Pawła II 39a
31-864 Kraków

Zapisz się do naszegonewslettera!

Bądź na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami na naszej uczelni.