Marketing pięciu zmysłów i Organizacja - Szkolenia i Kursy - Kraków – WSE
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider

Marketing pięciu zmysłów

Jeśli jesteś…

  • pracownikiem działu Marketingu lub Agencji Reklamowej
  • prezesem lub właścicielem firmy bez względu na jej wielkość
  • planujesz założenie własnej działalności gospodarczej\
  • chcesz być pierwszy i wprowadzić działania marketingowe na wyższy poziom
    ... to szkolenie jest idealne dla Ciebie!

Dzięki szkoleniu…

  • Przygotujesz strategiczne założenia w zakresie marketingu pięciu zmysłów swojej marki i/lub firmy
  • Będziesz w stanie diagnozować potrzeby klientów w zakresie emocji odbioru marki i zdobędziesz wskazówki do budowy najsilniejszej przewagi rynkowej
  • Będziesz potrafił przygotowywać skuteczne treści i komunikaty uwzględniające odbiór podświadomy - poprzez zmysły klientów
  • Będziesz w stanie określić które zmysły i w jakim zakresie powinny pracować codziennie na Twój sukces
  • Zyskasz przewagę nad zdecydowaną większością przedsiębiorstw, które jeszcze nie wykorzystują marketingu pięciu zmysłów w swoich działaniach

Program szkolenia:

  • Szkolenie ma charakter praktyczny
  • Każdy uczestnik otrzyma pakiet informacji, które będzie mógł realnie zastosować w swojej organizacji
  • Praca warsztatowa pozwoli na indywidualne dopasowanie narzędzi do potrzeb

*Uwaga! Realizacja szkolenia może odbiegać co do czasu poszczególnych modułów, od założonego wcześniej planu – w zależności od potrzeb konkretnej grupy.

Dzień I
Blok I

  • Powitanie, przedstawienie prowadzącego, założeń szkolenia i każdego z uczestników.
  • Człowiek (w pełni zdrowy) posiada 5 zmysłów – jaka jest ich rola w codziennym funkcjonowaniu?
  • Dlaczego marki zazwyczaj są głuche i ślepe?
  • Czy da się żyć bez emocji?
  • Dlaczego warto otworzyć się na zmysły i emocje a przede wszystkim jak to zrobić? Strategiczne uzasadnienie wykorzystania marketingu pięciu zmysłów, przykłady
  • Przerwa kawowa

Blok II (warsztat, praca w zespołach)

  • Jaki jest wyróżnik strategiczny Twojej marki?
  • Konstrukcja strategiczna (pięciu) zmysłów rozpisana dla każdej z marek uczestników Dyskusja w zespołach ze stałym udziałem prowadzącego - tak, aby każdy uczestnik miał możliwość przepracowania koncepcji dla swojej marki
  • Przygotowanie zarysu map zmysłów dla marki każdego uczestnika
  • Przerwa na lunch
  • Omówienie każdej marki uczestników spotkania – prezentacja elementów wypracowanych w zespołach, uwagi i uzupełnienia prowadzącego, dyskusja, pytania, podsumowanie

Dzień II

  • spójność komunikacji – jak nie wpaść w pułapkę ciągłych zmian i jak dopilnować jednolitości mapy zmysłów, przy jednoczesnym, stałym rozwoju?
  • wykorzystanie zmysłów w każdym podejmowanym działaniu – czy i jak to możliwe?
  • budżet – czy marketing pięciu zmysłów jest drogi i jak planować budżet na działania?
  • jak mierzyć efektywność działań?

Gabriela Antczak - strateg marketingu z wieloletnim praktycznym doświadczeniem. Jej pasją są strategie i wprowadzanie marek na drogę pięciu zmysłów. Dyrektor Marketingu dla kilku, a w ramach prowadzonej działalności „Gabriela Antczak Marketing Outsourcing” zewnętrzny doradca dla wielu. Pracuje dla różnych branż i kategorii produktowych, badając efektywność narzędzi i rozwiązań w różnych środowiskach i okolicznościach. Na swoim koncie ma skuteczne wprowadzenia produktów i usług na rynek, poparte rekordowymi wynikami sprzedaży, bo to liczby i wyniki są dla niej jedynym rzeczywistym weryfikatorem działań marketingowych. Lauretka nagrody "Dyrektor Marketingu Roku" w kategorii "Wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie"; "Sukces Roku,"; "Osobowość Roku". Autorka poradnika "Mali mogą więcej. Marketing małej firmy czyli wojna o rynek”; znajdującego się przez wiele miesięcy w TOP10 kategorii poradniki EMPIKU. Członek Konwentu „Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Tischnera” w Krakowie. Prywatnie pasjonatka psów, podróży i ogrodów, zakochana po uszy mama 11-letniego Andrzeja.

Informacje organizacyjne

  • Data szkolenia: 26-27.03.2020 r.
    Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia dedykowanego dla zamkniętej grupy w innym uzgodnionym wcześniej terminie
  • Czas trwania: 12h
  • Miejsce szkolenia: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, al. Jana Pawła II 39a
  • Koszt szkolenia: 1190 zł
  • Ilość miejsc: 12
  • Osoby pracujące oraz samozatrudnione mogą ubiegać się o dofinansowanie szkoleń z wykorzystaniem bonów rozwojowych w wysokości od 50% do 80%! Sprawdź szczegóły w Bazie Usług Rozwojowych i dowiedz się o szczegółach dofinansowania szkolenia! Mapa operatorów obsługujących program w pozostałych województwach dostępna jest tu: http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie W woj. małopolskim operatorem jest MARR – więcej informacji: www.mbon.pl - Uzyskaj dofinansowanie!
  • Jak się zapisać? wypełnij formularz lub napisz pod adres szkolenia@wse.krakow.pl
  • Wszyscy Uczestnicy otrzymają imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
  • Pytania: tel.+48 12 683 24 77, tel. kom.:+48 601 496 157; e-mail: szkolenia@wse.krakow.pl

CENTRUM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH I SZKOLEŃ

tel: 12 683 24 68
e-mail: szkolenia@wse.krakow.pl

adres:
Al. Jana Pawła II 39a
31-864 Kraków

Zapisz się do naszegonewslettera!

Bądź na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami na naszej uczelni.