Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie i Organizacja - Szkolenia i Kursy - Kraków – WSE
Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie

Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie

  • osobą rozpoczynającą swoje działania reklamowe w ekosystemie Facebooka i Instagrama lub chcesz uporządkować, usystematyzować i uzupełnić swoją wiedzę,
  • specjalistą/specjalistką ds. marketingu, właścicielem firmy, osobą odpowiedzialną za działania marketingowe i reklamowe,
  • osobą która chce bardziej świadomie współpracować i rozliczać z efektów podwykonawców - freelancerów lub agencje...

... to szkolenie właśnie dla Ciebie!

 

  • dowiesz się, jak w praktyce wykorzystać potencjał Facebook i Instagram Ads, jak dobrać cel kampanii, grupę docelową i formaty,
  • nauczysz się tworzyć przyciągające uwagę kreacje i pisać atrakcyjne teksty reklamowe,
  • dowiesz się, jak stworzyć kampanie reklamowe oparte o remarketing, grupy niestandardowych i podobnych odbiorców, a także dowiesz się, jak zainstalować i wykorzystać Piksel Facebooka na swojej stronie internetowej.

Moduł I - Powitanie

  • Przedstawienie agendy szkolenia i prowadzącego
  • Wymiana doświadczeń z uczestnikami szkolenia
  • Ustalenie celów szkolenia

Moduł II - Wprowadzenie do reklamy w serwisie Facebook

  • Business Manager / Business Suite - omówienie funkcji i najlepszych praktyk
  • Typy i cele wykorzystania reklam
  • Umiejscowienie i formaty reklamy vs ich potencjalna skuteczność
  • Podstawowe ograniczenia regulaminowe

Moduł III - Możliwości reklamowe

  • Promocja wpisów z poziomu Timeline vs Ads Manager
  • Struktura kampanii reklamowej w 2021 r. - najlepsze praktyki
  • Cele kampanii reklamowych i wpływ na optymalizację

Moduł IV - Tworzenie reklamy w serwisie Facebook cz. 1

  • Promocja wpisów z poziomu Timeline
  • Struktura kampanii reklamowej
  • Cele kampanii reklamowych – który wybrać

Warsztaty

  • Tworzenie reklamy w Ads Managerze
  • Wybór odpowiedniej grupy docelowej
  • Dostosowanie budżetu do założonych celów

Moduł V -  Tworzenie reklamy w serwisie Facebook cz. 2

  • Testy A/B
  • Cechy dobrych kreacji reklamowych
  • Tworzenie podstawowych kampanii w nowym Ads Managerze – warsztat

Przerwa obiadowa (45-60 minut)

 

Moduł VI - Zaawansowane opcje targetowania

  • Piksel Facebooka – jak skonfigurować i zamieścić Piksel na swojej stronie
  • Grupy niestandardowych i podobnych odbiorców (Custom i Lookalike Audiences)
  • Remarketing na Facebooku i Instagramie

Moduł VII - Analiza i optymalizacja

  • Kluczowe statystyki reklam i interpretacja
  • Optymalizacja kampanii, grup docelowych i reklam
  • Monitorowanie i optymalizacja konwersji z pomocą Piksela Facebooka

Moduł VIII Zakończenie szkolenie

  • Najnowsze zmiany i trendy w Facebook Ads
  • Sesja pytań i odpowiedzi

W trakcie szkolenia przewidziane są przerwy kawowe.

Szymon Lisowski - wiceprezes i Digital Marketing Consultant w firmie konsultingowo-szkoleniowej Socjomania.

Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w internecie. Specjalizuje się w w social media marketingu i Facebook Ads. Posiada przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Prowadzi szkolenia oraz wykłady na studiach podyplomowych, wspiera klientów jako konsultant podczas długofalowych projektów.

 

Doświadczenie zdobywał pracując po stronie klienta oraz jako freelancer prowadząc kanały społecznościowe oraz kampanie reklamowe dla marek działających zarówno w sektorze B2B jak i B2C, m.in. w branżach: travel, IT, edukacja, media i rozrywka oraz e-commerce. Jego zadaniem była także budowa i rozwój strategii marketingowych z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji. Od blisko 5 lat pracuje w Socjomanii jako trener i konsultant.

 

Realizował projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe i szkoleniowe dla takich marek jak: Uniwersytet Warszawski, Akademia Leona Koźmińskiego, Uniwersytet Jagielloński, HPE, Orange Integrated Solutions, Orange, KUKBUK, Interia, RMF24, Capgemini, Saint-Gobain i wielu innych. Współpracował także z instytucjami rządowymi, NGO, agencjami, globalnymi korporacjami jak i przedstawicielami sektora MŚP.

 

Certyfikowany trener Digital Marketing Institute kursów z Digital Marketingu i Social Media Marketingu. Zdając egzamin trenerski uplasował się w pierwszej piątce najlepszych wyników na świecie. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu social media marketingu, Facebook Ads, strategii digital i e-handlu. Wykłada m.in. na Akademii Górniczo-Hutniczej, Wyższej Szkole Bankowej, Wyższej Szkole Europejskiej, Collegium Da Vinci, Akademii Leona Koźmińskiego i innych.

 

Współautor podręcznika „E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka” wydanego w 2018 roku przed wydawnictwo Poltext.

  • Data szkolenia: 04.09.2021. Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia dedykowanego dla zamkniętej grupy w innym uzgodnionym wcześniej terminie
  • Godziny trwania szkolenia: 10.00-17.00
  • Miejsce szkolenia: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, al. Jana Pawła II 39a
  • Koszt szkolenia: 1180 zł 990 zł. Cena obejmuje catering
  • Jak się zapisać? wypełnij formularz lub napisz pod adres szkolenia@wse.krakow.pl
  • Wszyscy Uczestnicy otrzymają imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
  • Pytania: tel.+48 12 683 24 77, tel. kom.:+48 601 496 157; e-mail: szkolenia@wse.krakow.pl

CENTRUM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH I SZKOLEŃ

tel: 12 683 24 68
e-mail: szkolenia@wse.krakow.pl

adres:
Al. Jana Pawła II 39a
31-864 Kraków

Przewiń do góry

Zapisz się do naszegonewslettera!

Bądź na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami na naszej uczelni.