Storytelling - WYŻSZA SZKOŁA EUROPEJSKA W KRAKOWIE

  • menadżerem, liderem, prezesem lub właścicielem firmy, pracownikiem działu HR….
  • lub jeśli jesteś osobą, który robi prezentacje, opowiada o projektach czy zadaniach…
  • albo po prostu jesteś osobą, której znudziły się poprawne, sztampowe komunikaty i szukasz prostego lecz niepowtarzalnego przez nikogo sposobu, by to zmienić…

… to szkolenie jest idealne dla Ciebie!

  • zrozumiesz gdzie najczęściej wpadamy w pułapki rutyny i sztampy podczas słownych komunikatów;
  • poznasz filary i fundament dobrej historii (storytellingu), który ma szersze zastosowanie niż tylko podczas prezentacji;
  • zupełnie szczerze, poczujesz, że interesujące mówienie, to praco i czasochłonna kompetencja, która odwdzięcza się satysfakcją;
  • a jeśli trafiłeś/aś na szkolenie 2-dniowe, co gorąco rekomendujemy, to w swoim głosie odnajdziesz wymagającego sprzymierzeńca dla swoich komunikatów.

1. KONSTRUKCJE

 

  • Prezentacja: źródło satysfakcji i rutyn; co fajnego dobrze, by w sobie zawierała?
  • 4 obowiązkowe filary storytellingu
  • Miejsce i pomysł na storytelling
  • Scenariuszowe schematy w komunikacji słownej
  • Struktury niewybrednych dobrych początków
  • Motta, puenty i łączniki w komunikacie

2. PUŁAPKI

 

  • Gotowe schematy treści – ich skutki dla kreatywności
  • Pozbawienie komunikatów emocji, dramaturgii
  • Brak planu na plan – czyli serwetkowy styl przygotowywania komunikatu
  • Pozbawienie odbiorcy „funkcji myślenia i kojarzenia”
  • „Głos na usługach właściciela”- brak opieki nad oprawą komunikatu

3. MOŻLIWOŚCI

 

  • Nowe wersje starych komunikatów - refresh
  • Włączanie dotychczasowych „obcych” zagadnień do eksperckiego obszaru
  • Pytajnikowa konstrukcja komunikatu
  • Angażowanie właściwych struktur korowych mózgu odbiorcy w procesie przekonywania, inspirowania, przetwarzania i zapamiętywania komunikatów
  • Włączenie filarów storytellingu do sposobu myślenia

4.”ĆWICZEBNIK”

 

  • Ćwiczenia indywidualne i w duetach – tworzenie jednego świata treści z dwóch odległych rzeczywistości wg. poznanych modeli
  • Ćwiczenia głosowe – prozodia jako „opakowanie” komunikatu
  • Przeróbki lub budowanie realnych opowieści (ćw. indywidualne)

Katarzyna Wolska

 

KIM JEST…

Od prawie 20 lat międzynarodowym trenerem, coachem. Wykładowcą studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Przez zamiłowanie do pracy nad niuansami ludzkiej komunikacji, jest również logopedą. Posiada Międzynarodowy Zawodowy Certyfikat - BTEC Professional Certificate Training, Learning and Development. Jest certyfikowanym konsultantem metody badania typów osobowości Insights Discovery Polska, także konsultantem MTQ48 – test badania odporności psychicznej.

 

KIEDYŚ

…była dziennikarzem Radia RMF. Pracowała dla biznesu jako dyr. ds. rozwoju krakowskiej firmy doradczo szkoleniowej, sales manager w branży informatycznej oraz dyr. zarządzający firm zajmujących się produkcją filmową. W tym czasie prowadziła własną działalność szkoleniową. W SKiTZ MATRIK jako trener, a wcześniej członek zarządu, prowadziła zajęcia w ramach Szkoły Trenerów. Wierzy, że nic nie jest na zawsze, dlatego ciągle się uczy nowych dziedzin.

 

SPECJALIZACJA

Na co dzień specjalizuje się w indywidualnych zajęciach z przedstawicielkami/lami najwyższej kadry zarządzającej rozwijając ich kompetencje menadżerskie oraz doskonaląc efektywność osobistą. Współtworzy projekty strategiczne, pomaga rozwijać style zarządcze oparte na różnorodności i potencjale człowieka. Doskonali kadry działów HR, pomaga przeprowadzać miedzy - zespołowe zmiany strategiczne, wspiera w okresie zmian. Dodatkowo eksperckimi, jak i hobbystycznymi tematami są już od 25 lat praca głosem i profesjonalna prezentacja. Dlatego czasami pracuje jako konferansjer, lektor, doskonali głosowo mówców i pomaga przygotowywać ich wystąpienia publiczne.

 

WARTOŚCI W PRACY I W ŻYCIU

Ze względu na charakter indywidualnej pracy z członkami zarządów i najwyższą kadrą zarządzająca, wyjątkowo mocny akcent stawia na etykę i jakość prowadzonych zajęć. Z tego też powodu, ponad 18 lat temu postawiła na marketing szeptany i tylko za zgodą Klientów używa gdziekolwiek ich logotypów, a o rekomendacje zawsze zwraca się indywidualnie. Ceni sobie serdeczność i uważność na drugiego człowieka. Dba o długofalowy charakter współpracy, co gwarantuje inną jakość relacji w procesie współpracy i pozwala na zdecydowanie głębsze rozumienie potrzeb Uczestniczki/nika, danego biznesu czy branży. Sama żyje według powiedzenia: Wczoraj już było, jutra jeszcze nie ma, a dziś, właśnie jest. Brak planu na dziś, to zaplanowana porażka jutra….

 

  • Data szkolenia: data w trakcie aktualizacji
    Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia dedykowanego dla zamkniętej grupy w innym uzgodnionym wcześniej terminie
  • Czas trwania: 12h
  • Koszt szkolenia: 1190 zł
  • Ilość miejsc: 8
  • Osoby pracujące oraz samozatrudnione mogą ubiegać się o dofinansowanie szkoleń z wykorzystaniem bonów rozwojowych w wysokości od 50% do 80%! Sprawdź szczegóły w Bazie Usług Rozwojowych i dowiedz się o szczegółach dofinansowania szkolenia!
  • Jak się zapisać? Wypełnij formularz lub napisz pod adres szkolenia@wse.krakow.pl
  • Wszyscy Uczestnicy otrzymają imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
  • Pytania: tel.+48 12 683 24 77, tel. kom.:+48 601 496 157; e-mail: szkolenia@wse.krakow.pl

CENTRUM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH I SZKOLEŃ

tel: 12 683 24 68
e-mail: szkolenia@wse.krakow.pl

adres:
Al. Jana Pawła II 39a
31-864 Kraków

Przewiń do góry

Zapisz się do naszegonewslettera!

Bądź na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami na naszej uczelni.