Strategiczne wykorzystanie reklam na Facebooku i Instagramie  i Organizacja - Szkolenia i Kursy - Kraków – WSE
Strategiczne wykorzystanie reklam na Facebooku i Instagramie

Strategiczne wykorzystanie reklam na Facebooku i Instagramie

 

  • przedsiębiorcą wykorzystującym internet jako kanał sprzedaży,
  • specjalistą ds. marketingu,
  • działasz w obsłudze klientów,
  • jesteś specjalistą  ds. sprzedaży,
  • chcesz rozpocząć karierę w dziale SEM,
  • chcesz zatrudnić agencje do prowadzenia działań sprzedażowych,
  • szukasz praktycznej wiedzy dotyczącej wykorzystania internetu do działań sprzedażowych i wizerunkowych,
  • interesujesz się praktycznym marketingiem,
  • chcesz rozwinąć swój biznes stacjonarny o działania w internecie

 

To szkolenie jest dla Ciebie.

Dowiesz się:

 

  • jak efektywnie dobrać kanały social media, aby zwiększyć przychody w swoim biznesie,
  • jakie możliwości oferuje Facebook & Instagram ads,
  • jaką strategię  przyjąć, podczas wykorzystania Facebook & Instagram ads,
  • jak zaplanować i wdrożyć kampanie,
  • jakie cele wybrać dla różnych poziomów lejków,
  • jakie możliwości daje panel dla e-commerce i B2B,
  • jak unikać najpopularniejszych błędów,
  • jak stworzyć standardowe i niestandardowe (np. oparte o e-mail) grupy odbiorców,
  • jak zaplanować budżet kampanii marketingowej,
  • jak wykorzystać remarketing do zamykania koszyków, pozyskania leadów,  lojalizacji klientów i cross sellingu,
  • jak patrzeć na dane i je optymalizować,
  • jak inne firmy z różnych branż, wykorzystują to narzędzie w swojej strategii

 


Strategia & Wprowadzenie

 

  • dobór kanałów komunikacji,
  • social media jako narzędzie w całej strategii marketingowej

Możliwości reklamowe na różnych poziomach lejka marketingowego dla Facebook & Instagram ads

 

  • struktura konta,
  • konfiguracja ustawień konta reklamowego,
  • cele i możliwości,
  • podstawowe parametry,
  • kategoria zatrudnienie,
  • grupy docelowe - opcje podstawowe,
  • grupy docelowe - opcje zaawansowane,
  • remarketing,
  • insighty,
  • kreacja,
  • tekst podstawowy, nagłówek, opis, Linki & CTA,
  • znaczenie landing page / strony internetowej,
  • statystyki Facebook & Instagram ads,
  • optymalizacja,
  • różnice pomiędzy możliwościami innych kanałów reklamowych

+Elementy warsztatowe

Case Study z wykorzystaniem Facebook & Instagram ads + działania warsztatowe

 

  • lokalny biznes - budowanie świadomości marki + działania sprzedażowe + remarketing,
  • biznes internetowy - budowanie świadomości marki + działania sprzedażowe + remarketing (B2B&B2C),
  • działania HRowe -budowanie świadomości marki + pozyskanie leadów (CV) + remarketing

Agnieszka Siwek od 11 lat związana z marketingiem internetowym. Specjalizuje się w strategiach marketingowych, ze szczególnym nastawieniem na realizację KPI poprzez kreatywne i strategiczne rozwijanie brandów i przemyślane działania sprzedażowe.

W swojej karierze pracowała na stanowiskach seniorskich zarówno w marketingu wewnętrznym (in-hause) jak i w agencjach marketingowych. W ostatnich latach związana z agencją performance Harbingers.
Współpracowała z wieloma klientami B2B oraz e-commerce z branż m.in. technologicznych, biurowych, deweloperskich, przemysłowych, parentingowych, odzieżowych oraz "home design".

 

Autorka podcastu o łączeniu strategii sprzedażowej i kreatywności  "kreatywność na etacie"

  • Data szkolenia do uzgodnienia
  • Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia dedykowanego dla zamkniętej grupy w uzgodnionym wcześniej terminie.
  • Miejsce szkolenia: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, Al. J. Pawła II 39 A, Kraków.
    W przypadku szkoleń dedykowanych istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w siedzibie firmy zamawiającej.
  • Koszt szkolenia: 690 zł (stawka zw. z VAT), cena obejmuje catering.
  • Zniżki dla absolwentów studiów I i II stopnia i studiów podyplomowych WSE, firm kierujących na szkolenie min. 4 osoby i przy wpłatach z dwutygodniowym wyprzedzeniem. Zadzwoń, dopytaj o szczegóły.
  • Jak się zapisać? wypełnij formularz lub napisz pod adres szkolenia@wse.krakow.pl
  • Ile osób uczestniczy w szkoleniu? Maksymalnie 15 osób. Ze względu na indywidualny charakter prowadzonych warsztatów liczba uczestników jest ograniczona.
  • Długość szkolenia: 8h
  • Wszyscy Uczestnicy otrzymają imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
  • Z przyjemnością odpowiemy na Państwa pytania: tel. +48 12 683 24 76/77, tel. kom.: +48 607 513 601, +48 609 709 381, e-mail: szkolenia@wse.krakow.pl

CENTRUM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH I SZKOLEŃ

tel: 12 683 24 77(76)
e-mail: szkolenia@wse.krakow.pl

adres:
Al. Jana Pawła II 39a
31-864 Kraków

Przewiń do góry

Zapisz się do naszegonewslettera!

Bądź na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami na naszej uczelni.