Rekrutacja na semestr letni 2020/2021 na ścieżkę Design Management w WSE w Krakowie już otwarta!
Studia są jednym z najwspanialszych i najważniejszych wydarzeń w życiu młodego człowieka. To właśnie wtedy zaczynamy podejmować świadome decyzje, które mają wpływ na całe nasze życie.
Jedną z takich decyzji jest wybór odpowiedniego dla siebie kierunku, który pozwoli Ci nie tylko rozwijać swoje pasje i poszerzać horyzonty, ale też otworzy Ci drzwi do wymarzonej pracy. To wszystko gwarantują studia w Wyższej Szkole Europejskiej!
POCZĄTEK I TURY REKRUTACJI (DESIGN MANAGEMENT) – 15 GRUDNIA 2020 r.
W naszej ofercie edukacyjnej znajdują się starannie opracowane kierunki, które odpowiadają na potrzeby współczesnego rynku pracy. Każdy z nich prowadzony jest przez wykwalifikowaną kadrę aktywnych zawodowo dydaktyków, którzy nie tylko uczą, ale też inspirują naszych studentów do samodzielnego działania.
Kierunki studiów I stopnia to:
• Game Design
• Grafika reklamowa i multimedia
• Lingwistyka dla biznesu
• Psychologia
• Skandynawistyka: studia filologiczno-biznesowe
• Zarządzanie strategiczne
Istnieje możliwość podjęcia studiów w trybie niestacjonarnym wieczorowym (zajęcia w tygodniu, w godzinach popołudniowych i wieczornych dla osób pracujących) na kierunkach Grafika reklamowa i multimedia (ścieżka Digital Art tylko w trybie stacjonarnym) oraz Game Design.
Nowa matura
Kandydaci na studia przyjmowani są na podstawie konkursu świadectw, uwzględniającego wyniki z egzaminu maturalnego z przedmiotów zdawanych w części pisemnej. Kandydaci wybierają przedmiot na poziomie podstawowym lub rozszerzonym (należy uwzględnić wynik korzystniejszy dla kandydata).
Rekrutacja na kierunek / Przedmiot maturalny | Język polski | Język obcy nowożytny | Wybrany przedmiot |
(j. angielski, j. niemiecki, j. rosyjski, j. francuski, j. włoski, j. hiszpański) | (matematyka, j. obcy nowożytny, j. mniejszości narodowej, j. łaciński i kultura antyczna, j. mniejszości etnicznej, j. regionalny, biologia, chemia, filozofia, fizyka, geografia, historia,informatyka, wiedza o społeczeństwie) | ||
p. podstawowy 1% = 1 pkt p. rozszerzony 1% = 2 pkt | p. podstawowy 1% = 1 pkt p. rozszerzony 1% = 2 pkt | p. podstawowy 1% = 1 pkt p. rozszerzony 1% = 2 pkt | |
Game Design | p. podstawowy 1% = 1 pkt p. rozszerzony 1% = 2 pkt | p. podstawowy 1% = 1 pkt p. rozszerzony 1% = 2 pkt | p. podstawowy 1% = 1 pkt p. rozszerzony 1% = 2 pkt |
Grafika reklamowa i multimedia | p. podstawowy 1% = 1 pkt p. rozszerzony 1% = 2 pkt | p. podstawowy 1% = 1 pkt p. rozszerzony 1% = 2 pkt | p. podstawowy 1% = 1 pkt p. rozszerzony 1% = 2 pkt |
Lingwistyka dla biznesu | p. podstawowy 1% = 1 pkt p. rozszerzony 1% = 2 pkt | obowiązkowy język angielski: p. podstawowy 1% = 1 pkt p. rozszerzony 1% = 2 pkt | p. podstawowy 1% = 1 pkt p. rozszerzony 1% = 2 pkt |
Psychologia | p. podstawowy 1% = 1 pkt p. rozszerzony 1% = 2 pkt | p. podstawowy 1% = 1 pkt p. rozszerzony 1% = 2 pkt | p. podstawowy 1% = 1 pkt p. rozszerzony 1% = 2 pkt |
Skandynawistyka: studia filologiczno – biznesowe | p. podstawowy 1% = 1 pkt p. rozszerzony 1% = 2 pkt | p. podstawowy 1% = 1 pkt p. rozszerzony 1% = 2 pkt | p. podstawowy 1% = 1 pkt p. rozszerzony 1% = 2 pkt |
Zarządzanie Strategiczne | p. podstawowy 1% = 1 pkt p. rozszerzony 1% = 2 pkt | p. podstawowy 1% = 1 pkt p. rozszerzony 1% = 2 pkt | p. podstawowy 1% = 1 pkt p. rozszerzony 1% = 2 pkt |
Stara matura
Kandydaci na studia przyjmowani są na podstawie konkursu świadectw, uwzględniającego wyniki z egzaminu dojrzałości w części pisemnej i ustnej z trzech przedmiotów:
- język polski,
- język angielski,
- wybrany przedmiot (matematyka, biologia, chemia, geografia, fizyka, historia, wiedza o społeczeństwie, j. obcy nowożytny)
Oceny z egzaminu dojrzałości zostaną przeliczone na punkty w następujący sposób:
Skala ocen 2-5* | Liczba punktów | Skala ocen 1-6** | Liczba punktów |
2 | 0 | 2 | 30 |
3 | 30 | 3 | 50 |
4 | 70 | 4 | 75 |
5 | 100 | 5 | 80 |
6 | 100 |
* dla egzaminu dojrzałości zdawanego do roku 1991
** dla egzaminu dojrzałości zdawanego od 1991 roku
Portfolio
Kandydaci na kierunek Grafika reklamowa i multimedia (moduł ogólny) zobowiązani są do przedstawienia w postępowaniu rekrutacyjnym portfolio z zakresu sztuk wizualnych. Portfolio może zawierać zarówno fotografię, film, jak i grafikę cyfrową lub tradycyjną (rysunek, malarstwo).
Minimalna ilość prac – 3, maksymalne – 5.
Portfolio ogólne należy zamieścić na serwerze rekrutacyjnym link dostępny tutaj, w folderze o nazwie zgodnej z numerem rekrutacyjnym**. Link do indywidualnego folderu zostanie wygenerowany automatycznie po wypełnieniu wymaganych pól formularza i przesłany na podany wcześniej adres mailowy.
** Numer formularza to ostatnie cyfry indywidualnego numeru wygenerowanego w trakcie rejestracji online:
Portfolio ogólne oceniane jest zbiorczo według następujących kryteriów:
Nowa matura | Stara matura | |
Oryginalne przedstawienie tematu | 0-100 pkt | 0-50 pkt |
Walory estetyczne pracy | 0-100 pkt | 0-50 pkt |
Umiejętność dostosowania formy do treści | 0-100 pkt | 0-50 pkt |
Techniczne umiejętności autora | 0-100 pkt | 0-50 pkt |
Punktacja za portfolio ogólne doliczana jest do punktacji otrzymanej za oceny z egzaminu maturalnego.
Kandydaci na ścieżkę kształcenia Digital Art składają 2 portfolia (powinny one mieć ten sam numer rekrutacyjny):
- portfolio ogólne, według zasad jak powyżej. Punktacja za portfolio jest wliczana do punktacji otrzymanej za oceny z egzaminu maturalnego. Suma punktów decyduje o przyjęciu na kierunek Grafika reklamowa i multimedia, natomiast przyjęcie na ścieżkę Digital Art warunkuje ocena drugiego portfolio.
- portfolio ilustracyjne – w tym powinny znajdować się prace ilustratorskie o następującej tematyce: martwa natura, postać ludzka, pejzaż. Portfolio ilustracyjne będzie oceniane według następującej punktacji:
Praca Ilustratorska | Punkty |
Martwa natura | 0-100 pkt |
Postać ludzka | 0-100 pkt |
Pejzaż | 0-100 pkt |
Matura międzynarodowa (International Baccalaureate)
W przypadku kandydatów z maturą międzynarodową wyniki uzyskane na maturze przeliczane będą na punkty w następujący sposób:
Nowa matura | PP | 100% | 86% | 72% | 58% | 44% | 30% | 0% |
Matura międzynarodowa IB | SL | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 |
Nowa matura | PR | 100% | 85% | 70% | 55% | 40% | 25% | 10% |
Matura międzynarodowa IB | HL | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 |
SL – Standard Level PP – poziom podstawowy
HL – Higher Level PR – poziom rozszerzony
Matura międzynarodowa (International Baccalaureate)
W przypadku kandydatów z maturą międzynarodową wyniki uzyskane na maturze przeliczane będą na punkty w następujący sposób:
Nowa matura | PP | 100% | 86% | 72% | 58% | 44% | 30% | 0% |
Matura międzynarodowa IB | SL | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 |
Nowa matura | PR | 100% | 85% | 70% | 55% | 40% | 25% | 10% |
Matura międzynarodowa IB | HL | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 |
SL – Standard Level PP – poziom podstawowy
HL – Higher Level PR – poziom rozszerzony
Świadectwa zagraniczne
Cudzoziemcy na studia przyjmowani są na podstawie konkursu świadectw ukończenia szkoły średniej, obejmującego oceny końcowe z trzech przedmiotów:
- język ojczysty,
- język obcy nowożytny,
- wybrany przedmiot.
Oceny na świadectwie ukończenia szkoły zostaną przeliczone na punkty według poniższych wytycznych:
Ocena | 12 – 11 | 10 – 9 | 8 – 7 | 6 – 5 | 4 | 3 – 1 |
Liczba punktów | 100 | 80 | 75 | 50 | 30 | 0 |
Ocena | 10 – 9 | 8 – 7 | 6– 5 | 4 – 3 | 2 – 1 |
Liczba punktów | 100 | 80 | 75 | 50 | 30 |
Ocena | 5 | 4 | 3 | 2 |
Liczba punktów | 100 | 70 | 30 | 0 |
W przypadku kandydatów, którzy mają inną niż określoną w tabele skalę ocen na świadectwie ukończenia szkoły, Komisja Rekrutacyjna dostosowuje punktację odpowiednio z zachowaniem proporcjonalności.
Wymagane dokumenty
Kandydaci na studia powinni złożyć osobiście (po uprzednim kontakcie telefonicznym*) lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej) komplet dokumentów w Dziale Marketingu i Rekrutacji WSE:
- podanie na obowiązującym formularzu dostępne jako rejestracja on-line (podanie na studia należy wydrukować i podpisać, generuje się ono automatycznie po wypełnieniu całości formularza i ankiety),
- kserokopię świadectwa dojrzałości (oryginał do wglądu),
- 1 fotografię zgodną z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych,
- w przypadku kierunku Grafika reklamowa i multimedia: portfolio (wgrane do odpowiedniego folderu) oraz oświadczenie o autorstwie prac
- w przypadku ścieżki kształcenia Design Management: formularz zgłoszeniowy do udziału w projekcie
- kserokopię pokwitowania wpłaty opłaty rekrutacyjnej (85 zł**) i wpisowego (300 zł**) – obie kwoty należy wpłacać na nr konta:
11 1050 1445 1000 0022 7132 3038
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
z dopiskiem OPŁATA REKRUTACYJNA I WPISOWE
Kandydaci – cudzoziemcy składają dodatkowo:
- tłumaczenie przysięgłe na język polski świadectwa ukończenia szkoły (opatrzonego apostille) oraz suplementu z ocenami
- certyfikat znajomości języka polskiego wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego na poziomie B1/B2.
*pracownik Działu Marketingu i Rekrutacji odbierze od Państwa dokumenty w specjalnie wyznaczonym i zabezpieczonym punkcie; proszę dzwonić: 12 683 24 04/07 lub zgłosić swoje przybycie na portierni.
** w przypadku kierunku Grafika reklamowa i multimedia opłata rekrutacyjna wynosi 150 zł.
***osoby nieprzyjęte na studia otrzymują zwrot wpisowego.
KONIEC I TURY REKRUTACJI (DESIGN MANAGEMENT) – 28 LUTEGO 2021 r. LUB DO WYCZERPANIA MIEJSC
WYNIKI REKRUTACJI (DESIGN MANAGEMENT) – 2 MARCA 2021 r.
Po przyjęciu na studia otrzymasz pocztą elektroniczną egzemplarz umowy o świadczeniu usług edukacyjnych, opatrzony elektronicznym podpisem Rektor WSE oraz informacje o kolejnych krokach w postępowaniu rekrutacyjnym.
Osoby nieprzyjęte na studia otrzymują pocztą elektroniczną decyzję o nieprzyjęciu na studia.
Umowę o świadczeniu usług edukacyjnych należy wydrukować i podpisać. Jeden egzemplarz umowy należy dostarczyć do Działu Rekrutacji osobiście* lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej (w terminie określonym w wiadomości mailowej).
Jak to zrobić?
Podpisany dokument należy wysłać pocztą tradycyjną na adres:
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Al. Jana Pawła II 39A
31-864 Kraków
z dopiskiem “Dział Marketingu i Rekrutacji”
O zachowaniu wyznaczonego terminu decyduje data stempla pocztowego.
Dostarczenie podpisanego egzemplarza umowy jest równoznaczne z decyzją o podjęciu studiów.
*W związku z nadzwyczajną sytuacją epidemiologiczną w kraju rekomendujemy przesłanie podpisanych umów pocztą tradycyjną.
Dzień Gościnny to spotkanie organizacyjne dla pierwszych roczników poszczególnych kierunków. Data spotkania i szczegóły zostaną podane w zaproszeniu wysłanym do nowych studentów pocztą elektroniczną.
Do zobaczenia!
POCZĄTEK II TURY REKRUTACJI – 10 WRZEŚNIA 2020 r.
Studia magisterskie, czyli studia II stopnia w Wyższej Szkole Europejskiej to doskonała możliwość poszerzenia wiedzy związanej z filologią angielską.
Kierunek ten od lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem, a praktyczne podejście do jego nauczania i nacisk położony na naukę języków obcych umożliwiają rozpoczęcie kariery zawodowej w wielu dziedzinach.
Sprawdź kierunek – Filologia: Filologia angielska
Kandydaci na studia II stopnia przyjmowani są na podstawie dyplomu ukończenia studiów I stopnia, studiów II stopnia lub jednolitych magisterskich po złożeniu wymaganych dokumentów.
Ukończony kierunek studiów licencjackich | |
Filologia w zakresie filologii angielskiej | Inny kierunek studiów |
Średnia z toku studiów licencjackich nie mniejszą niż 3,5 lub ocenę na dyplomie nie mniejszą niż 3,5. W przypadku nie spełnienia kryteriów dotyczących wymogu średniej decyduje rozmowa kwalifikacyjna | Posiadanie następującego certyfikatu:
Pozostali kandydaci przyjmowani są na studia po uzyskaniu zgody Dziekana i na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej. |
Kandydaci na studia II stopnia przyjmowani są na podstawie dyplomu ukończenia studiów I stopnia, studiów II stopnia lub jednolitych magisterskich po złożeniu wymaganych dokumentów.
Ukończony kierunek studiów licencjackich | |
Filologia w zakresie filologii angielskiej | Inny kierunek studiów |
Średnia z toku studiów licencjackich nie mniejszą niż 3,5 lub ocenę na dyplomie nie mniejszą niż 3,5. W przypadku nie spełnienia kryteriów dotyczących wymogu średniej decyduje rozmowa kwalifikacyjna | Posiadanie następującego certyfikatu:
Pozostali kandydaci przyjmowani są na studia po uzyskaniu zgody Dziekana i na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej. |
Wymagane dokumenty
Kandydaci na studia powinni złożyć (osobiście* lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej) komplet dokumentów w Dziale Marketingu i Rekrutacji WSE:
• podanie na obowiązującym formularzu dostępne jako rejestracja on-line (podanie na studia należy wydrukować i podpisać, generuje się ono automatycznie po wypełnieniu całości formularza i ankiety),
• kserokopię świadectwa dojrzałości (oryginał do wglądu),
• kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał do wglądu)
• kserokopię suplementu do dyplomu oraz informacja o średniej z toku studiów potwierdzonej przez Dziekanat (zaświadczenie jeśli brak w suplemencie)
• 1 fotografię zgodną z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych,
• kserokopię pokwitowania wpłaty opłaty rekrutacyjnej (85 zł) i wpisowego (300 zł**) – obie kwoty należy wpłacać na nr konta:
11 1050 1445 1000 0022 7132 3038
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
z dopiskiem OPŁATA REKRUTACYJNA I WPISOWE
Kandydaci – cudzoziemcy składają dodatkowo:
• tłumaczenie przysięgłe na język polski dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz suplementu do dyplomu
• certyfikat znajomości języka polskiego wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego na poziomie B1/B2.
*w związku z nadzwyczajną sytuacją epidemiologiczną w kraju rekomendujemy wysyłanie dokumentów pocztą tradycyjną.
**osoby nieprzyjęte na studia otrzymują zwrot wpisowego
KONIEC II TURY REKRUTACJI – 12 PAŹDZIERNIKA 2020 r. LUB DO WYCZERPANIA MIEJSC
WYNIKI REKRUTACJI
Po przyjęciu na studia otrzymasz pocztą elektroniczną egzemplarz umowy o świadczeniu usług edukacyjnych, opatrzony elektronicznym podpisem Rektor WSE oraz informacje o kolejnych krokach w postępowaniu rekrutacyjnym.
Osoby nieprzyjęte na studia otrzymują pocztą elektroniczną decyzję o nieprzyjęciu na studia.
Umowę o świadczeniu usług edukacyjnych należy wydrukować i podpisać. Jeden egzemplarz podpisanej umowy należy dostarczyć do Działu Marketingu i Rekrutacji osobiście* lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej (w terminie określonym w wiadomości mailowej)
Jak to zrobić?
Podpisany dokument należy wysłać pocztą tradycyjną na adres:
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Al. Jana Pawła II 39A
31-864 Kraków
z dopiskiem “Dział Marketingu i Rekrutacji”
O zachowaniu wyznaczonego terminu decyduje data stempla pocztowego.
Dostarczenie podpisanego egzemplarza umowy jest równoznaczne z decyzją o podjęciu studiów.
*W związku z nadzwyczajną sytuacją epidemiczną w kraju rekomendujemy przesłanie podpisanych umów pocztą tradycyjną.
Dzień Gościnny to spotkanie organizacyjne dla pierwszych roczników poszczególnych kierunków. Data spotkania i szczegóły zostaną podane w zaproszeniu wysłanym do nowych studentów pocztą elektroniczną.
Do zobaczenia!
POCZĄTEK REKRUTACJI – 1 KWIETNIA 2020 r.
W naszej ofercie edukacyjnej znajdują się starannie opracowane kierunki, które odpowiadają na potrzeby współczesnego rynku pracy. Każdy z nich prowadzony jest przez wykwalifikowaną kadrę aktywnych zawodowo dydaktyków, którzy nie tylko uczą, ale też inspirują naszych studentów do samodzielnego działania.
Studia anglojęzyczne dostępne są tylko w trybie stacjonarnym.
Kierunki studiów anglojęzycznych I stopnia to:
• Business Linguistics
• Game Design
• Strategic Management
Uwaga! W okresie od 1 kwietnia do odwołania (w związku z sytuacją epidemiologiczną) wymaganymi dokumentami są:
• skan (lub zdjęcie) wypełnionego, wydrukowanego i podpisanego formularza,
• potwierdzenie wpłaty opłaty rekrutacyjnej i wpisowego,
• oświadczenie o dostarczeniu wymaganych dokumentów w późniejszym terminie.
Powyższe dokumenty prosimy o przesyłanie drogą mailową na adres rekrutacja@wse.krakow.pl
Rekrutacja na studia anglojęzyczne prowadzona jest na zasadach obejmujących:
– obywateli polskich (w tym posiadających podwójne obywatelstwo)
– obcokrajowców (tj. osób nieposiadających polskiego obywatelstwa)
OBYWATELE POLSCY
Kandydaci na studia powinni złożyć (osobiście* lub za pośrednictwem poczty) komplet dokumentów w Dziale Marketingu i Rekrutacji WSE:
• podanie na obowiązującym formularzu dostępne jako rejestracja on-line (podanie na studia należy wydrukować i podpisać, generuje się ono automatycznie po wypełnieniu całości formularza i ankiety),
• kserokopię świadectwa dojrzałości (oryginał do wglądu),
• 1 fotografię zgodną z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych,
• certyfikat znajomości języka angielskiego (potwierdzający znajomość języka przynajmniej na poziomie B1 lub wyższym) lub podpisana deklaracja znajomości języka angielskiego;
• kserokopię pokwitowania wpłaty opłaty rekrutacyjnej (85 zł**) i wpisowego (300 zł**) – szczegóły dotyczące opłat znajdują się w punkcie 4.
*w związku z nadzwyczajną sytuacją epidemiologiczną w kraju rekomendujemy wysyłanie dokumentów rekrutacyjnych pocztą tradycyjną
** opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna
***osoby nieprzyjęte na studia otrzymują zwrot wpisowego.
OBCOKRAJOWCY:
Kandydaci na studia powinni złożyć (osobiście* lub za pośrednictwem poczty) komplet dokumentów w Dziale Marketingu i Rekrutacji WSE:
• podanie na obowiązującym formularzu dostępne jako rejestracja on-line (podanie na studia należy wydrukować i podpisać, generuje się ono automatycznie po wypełnieniu całości formularza i ankiety),
• świadectwo, uprawniające do ubiegania się o przyjęcie na studia I-go stopnia wraz z legalizacją (lub apostille),
• 1 fotografię zgodną z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych,
• certyfikat znajomości języka angielskiego (potwierdzający znajomość języka przynajmniej na poziomie B1 lub wyższym) lub podpisana deklaracja znajomości języka angielskiego;
• tłumaczenie przysięgłe wszystkich dokumentów wydanych w języku innym niż polski lub angielski.
• kserokopię pokwitowania wpłaty opłaty rekrutacyjnej (200 euro**) i pełnej opłaty czesnego (w zależności od wybranego kierunku) – szczegóły dotyczące opłat znajdują się w punkcie 4.
*w związku z nadzwyczajną sytuacją epidemiologiczną w kraju rekomendujemy wysyłanie dokumentów rekrutacyjnych pocztą tradycyjną
** opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna
OBYWATELE POLSCY
Opłatę rekrutacyjną 85 zł* oraz wpisowe 300 zł** należy wpłacać na nr konta:
11 1050 1445 1000 0022 7132 3038
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
z dopiskiem OPŁATA REKRUTACYJNA I WPISOWE
OBCOKRAJOWCY
Opłatę rekrutacyjną 200 euro* oraz pełną opłatę czesnego (w zależności od wybranego kierunku studiów) należy wpłacać na nr konta:
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Al. Jana Pawła II 39A
31-864 Kraków, Polska
Nazwa banku: ING Bank Slaski SA o/Krakow
IBAN/ Numer konta: PL 03 1050 1445 1000 0022 9408 2777
Kod SWIFT: INGBPLPW
Z dopiskiem: Opłata rekrutacyjna i czesne
Potwierdzenie wpłaty obu kwot jest jednym z wymaganych dokumentów w procesie rekrutacyjnym.
Więcej informacji odnośnie wysokości czesnego można znaleźć w tabeli opłat.
*opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna
**osoby nieprzyjęte otrzymują zwrot wpisowego.
KONIEC REKRUTACJI – 6 WRZEŚNIA 2020 r.
WYNIKI REKRUTACJI – 9 WRZEŚNIA 2020 r.
Po przyjęciu na studia otrzymasz pocztą elektroniczną egzemplarz umowy o świadczeniu usług edukacyjnych, opatrzony elektronicznym podpisem Rektor WSE oraz informacje o kolejnych krokach w postępowaniu rekrutacyjnym.
Osoby nieprzyjęte na studia otrzymują pocztą elektroniczną decyzję o nieprzyjęciu na studia.
Umowę o świadczeniu usług edukacyjnych należy wydrukować i podpisać. Jeden egzemplarz umowy należy dostarczyć do Działu Marketingu i Rekrutacji osobiście* lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej (w terminie określonym w wiadomości mailowej).
Jak to zrobić?
Podpisany dokument należy wysłać pocztą tradycyjną na adres:
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Al. Jana Pawła II 39A
31-864 Kraków
z dopiskiem “Dział Marketingu i Rekrutacji”
O zachowaniu wyznaczonego terminu decyduje data stempla pocztowego.
Dostarczenie podpisanego egzemplarza umowy jest równoznaczne z decyzją o podjęciu studiów.
*W związku z nadzwyczajną sytuacją epidemiologiczną w kraju rekomendujemy przesłanie podpisanych umów pocztą tradycyjną.
Poniższe informacje dotyczą tylko kandydatów zagranicznych (!):
Po otrzymaniu wymaganych dokumentów i potwierdzeniu zapłaty czesnego zostanie wystawione Zaświadczenie o przyjęciu na studia cudzoziemca. Zaświadczenie to zostanie wysłane na adres podany w formularzu. Za pomocą tego dokumentu można ubiegać się o wizę i dopełnić inne formalności niezbędne przed przyjazdem do Polski.
Dzień Gościnny to spotkanie organizacyjne dla pierwszych roczników poszczególnych kierunków. Data spotkania i szczegóły zostaną podane w zaproszeniu wysłanym do nowych studentów pocztą elektroniczną.
Do zobaczenia!
MASZ PYTANIA?
ZADZWOŃ LUB NAPISZ DO NAS!
tel.: 12 683 24 04 (07)/603 503 644
e-mail: rekrutacja@wse.krakow.pl
Adres:
Al. Jana Pawła II 39a
31-864 Kraków
pok. 211