PROJEKTOWANIE ROZGRYWKI GIER CYFROWYCH
Aby grę można było nazwać doświadczeniem przyjemnym i rozrywkowym potrzebne jest głębokie zrozumienie tego, co dzieje się podczas zetknięcia gracza i obiektu gry. Ucząc się projektowania gier w Krakowie możesz tego doświadczyć.
Począwszy od niskopoziomowego projektowania sprzężenia zwrotnego gry, tak by zadbać o tzw. gamefeel, przez zrozumienie praktyk UX, tak by bezbłędnie i zgodnie prowadzić gracza poprzez ekrany gry, ale i poprzez kolejne poziomy, skończywszy na systemach i zasadach, które budują całość rozgrywki.
W ramach ścieżki „Projektowanie rozgrywki gier cyfrowych” będziesz realizować projekty zarówno z projektowania poziomów i rozgrywki jak i projektowania z uwzględnieniem doświadczenia użytkownika oraz dla urządzeń mobilnych.
Studiuj projektowanie rozrywki gier cyfrowych w Krakowie.
Bądź doskonale przygotowany do nadchodzących wyzwań zawodowych!
- poznasz zasady projektowania poziomów oraz sposoby tworzenia i prototypowania mechanik
- zaprojektujesz mockupy UI uwzględniające doświadczenie uzytkownika i specyfikę wybranej platformy
- nauczysz się szybkiego prototypowania i sprawdzania pomysłów, aby jak najwcześniej weryfikować własne założenia projektowe
- weźmiesz udział w zajęciach ze specjalistami z zakresu projektowania mechanik i systemów gier - zarówno cyfrowych, jak i planszowych oraz karcianych
- poznasz zasady projektowania gier z myślą o urządzeniach mobilnych, w kontekście zarówno tworzenia przemyslanego UX, jak i sensownego modelu monetyzacyjnego
Metody badania graczy – zdobędziesz umiejętność przeprowadzania na graczach testów focusowych i usability, które pozwolą Ci poprawić jakość tworzonej gry i odpowiedzieć sobie na kluczowe pytania powstałe w trakcie projektowania
Projektowanie scenariuszy gier cyfrowych – poznasz teorię narracji w grach cyfrowych i nauczysz się konstruować fabułę oraz dostosowywać scenariusz gry do możliwości narracyjnych gatunku i platformy
Projektowanie światopowieści – nauczysz się analizować i oceniać mocne i słabe strony wybranych światopowieści oraz opracujesz w grupie projekt własnej
Projektowanie interfejsu i doświadczenia użytkownika – poznasz podstawy projektowania graficznego oraz zaprojektujesz własny interfejs dla wybranego gatunku gry cyfrowej
Produkcja i rynek gier – poznasz proces produkcji gier w odniesieniu do specyfiki lokalnych oraz globalnych rynków wraz z ich kulturowym i ekonomicznym kontekstem
- system designer
- gameplay designer
- quest designer
- game director
- narrative designer
- game writer
- creative director
Tryb stacjonarny | Tryb niestacjonarny zaoczny | ||
miesiąc | semestr | miesiąc | semestr |
960 zł | 4800 zł | 800 zł | 4000 zł |
Wymagane dokumenty
Kandydaci na studia powinni złożyć (osobiście lub za pośrednictwem poczty) komplet dokumentów w Dziale Marketingu i Rekrutacji WSE:
- podanie na obowiązującym formularzu dostępne jako rejestracja on-line (podanie na studia należy wydrukować i podpisać, generuje się ono automatycznie po wypełnieniu całości formularza i ankiety),
- kserokopię świadectwa dojrzałości (oryginał do wglądu),
- 1 fotografię zgodną z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych,
- kserokopię pokwitowania wpłaty opłaty rekrutacyjnej (85 zł*) i wpisowego (300 zł***) – obie kwoty należy wpłacać na nr konta:
33 1050 1445 1000 0090 8115 9239
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
z dopiskiem OPŁATA REKRUTACYJNA I WPISOWE
Kandydaci - cudzoziemcy składają dodatkowo:
- tłumaczenie przysięgłe na język polski świadectwa ukończenia szkoły (opatrzonego apostille) oraz suplementu z ocenami
- certyfikat znajomości języka polskiego wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego na poziomie B2 lub podpisane oświadczenie o znajomości języka, w którym prowadzone są studia.
*opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna
***osoby nieprzyjęte na studia otrzymują zwrot wpisowego.
Nowa matura
Kandydaci na studia przyjmowani są na podstawie konkursu świadectw, uwzględniającego wyniki z egzaminu maturalnego z przedmiotów zdawanych w części pisemnej. Kandydaci wybierają przedmiot na poziomie podstawowym lub rozszerzonym (należy uwzględnić wynik korzystniejszy dla kandydata).
Język polski | Język obcy nowożytny (j. angielski, j. niemiecki, j. rosyjski, j. francuski, j. włoski, j. hiszpański) | Wybrany przedmiot (matematyka, j. obcy nowożytny, j. mniejszości narodowej, j. łaciński i kultura antyczna, j. mniejszości etnicznej, j. regionalny, biologia, chemia, filozofia, fizyka, geografia, historia, historia sztuki, historia muzyki, informatyka, wiedza o społeczeństwie) |
p. podstawowy 1% = 1 pkt p. rozszerzony 1% = 2 pkt | p. podstawowy 1% = 1 pkt p. rozszerzony 1% = 2 pkt | p. podstawowy 1% = 1 pkt p. rozszerzony 1% = 2 pkt |
Stara matura
Kandydaci na studia przyjmowani są na podstawie konkursu świadectw, uwzględniającego wyniki z egzaminu dojrzałości w części pisemnej i ustnej z trzech przedmiotów:
- język polski,
- język obcy nowożytny,
- wybrany przedmiot (matematyka, biologia, chemia, geografia, fizyka, historia, wiedza o społeczeństwie, j. obcy nowożytny)
Oceny z egzaminu dojrzałości zostaną przeliczone na punkty w następujący sposób:
Skala ocen 2-5* | Liczba punktów | Skala ocen 1-6** | Liczba punktów |
1 | 0 | ||
2 | 0 | 2 | 30 |
3 | 30 | 3 | 50 |
4 | 70 | 4 | 75 |
5 | 100 | 5 | 80 |
6 | 100 |
* dla egzaminu dojrzałości zdawanego do roku 1991
** dla egzaminu dojrzałości zdawanego od 1991 roku
Matura międzynarodowa (International Baccalaureate)
W przypadku kandydatów z maturą międzynarodową wyniki uzyskane na maturze przeliczane będą na punkty w następujący sposób:
Nowa matura | PP | 100% | 86% | 72% | 58% | 44% | 30% | 0% |
Matura międzynarodowa IB | SL | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 |
Nowa matura | PR | 100% | 85% | 70% | 55% | 40% | 25% | 10% |
Matura międzynarodowa IB | HL | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 |
SL -Standard Level PP - poziom podstawowy
HL - Higher Level PR - poziom rozszerzony
Świadectwa zagraniczne
Cudzoziemcy na studia przyjmowani są na podstawie konkursu świadectw ukończenia szkoły średniej, obejmującego oceny końcowe z trzech przedmiotów:
- język ojczysty,
- język obcy nowożytny,
- wybrany przedmiot.
Oceny na świadectwie ukończenia szkoły zostaną przeliczone na punkty według poniższych wytycznych:
Ocena | 12 – 11 | 10 – 9 | 8 – 7 | 6 – 5 | 4 | 3 – 1 |
Liczba punktów | 100 | 80 | 75 | 50 | 30 | 0 |
Ocena | 10 – 9 | 8 – 7 | 6– 5 | 4 – 3 | 2 – 1 |
Liczba punktów | 100 | 80 | 75 | 50 | 30 |
Ocena | 5 | 4 | 3 | 2 |
Liczba punktów | 100 | 70 | 30 | 0 |
W przypadku kandydatów, którzy mają inną niż określoną w tabele skalę ocen na świadectwie ukończenia szkoły, Komisja Rekrutacyjna dostosowuje punktację odpowiednio z zachowaniem proporcjonalności.
ZADZWOŃ LUB NAPISZ DO NAS!
tel.: 12 683 24 04 (07)
e-mail: rekrutacja@wse.krakow.pl
Address:
Jana Pawła II 39a
31-864 Kraków
room 211

WYPOWIEDŹ EKSPERTA


W ramach ścieżki Projektowanie rozgrywki skupisz swoje wysiłki na umiejętnościach rozpoznawania i projektowania mechanik gier, które podążają za aktualnymi standardami branżowymi oraz umożliwiają systematyczne podejście do innowacji. W toku nauki teoria związana z budowaniem zainteresowania i projektowania satysfakcji oraz narzędzia interaktywnej rozgrywki zostaną połączone z praktycznymi zadaniami, których kontekst będą stanowić bieżące realia rynkowe. Dzięki temu niezależnie od niszy, w której przyjdzie Ci pracować, będziesz w stanie zaaplikować zdobyte doświadczenie w efektywny sposób. Zdobędziesz również niezwykle przydatne i branżowo cenione zdolności techniczne umożliwiające samodzielną pracę prototypową. Co jednak najważniejsze, zyskasz doświadczenie w pracy zespołowej nad całościowymi projektami gier, dzięki czemu staniesz się doskonałym kandydatem do pracy zawodowej lub hobbystycznej.
Maciej Siwek,
wykładowca
ZOBACZ FILM
KADRA

PARTNERZY
