Grafika reklamowa i multimedia (studia licencjackie) oraz Grafika reklamowa (studia podyplomowe). Przygotowują do zawodu projektanta w zakresie szeroko pojmowanej grafiki użytkowej – multimedia, druk, ilustracja cyfrowa, projektowanie informacji, typografia, skład, identyfikacja i komunikacja wizualna.
Program nauczania na kierunku Grafika reklamowa i multimedia w Krakowie pozwala na uzyskanie zróżnicowanych kompetencji zawodowych. Podstawą programu są przedmioty zawodowe, odpowiadające głównym rynkowym nurtom współczesnego projektowania graficznego, prowadzone przez praktykujących specjalistów. Uzupełnieniem jest zestaw kursów wprowadzających w zagadnienia związane z zarządzaniem marką, zespołem i projektem oraz zapewniających gruntowną wiedzę o odbiorcach komunikacji wizualnej.
Studenci po dwóch semestrach mają trzy specjalności do wyboru: Grafikę reklamową i edytorską, Multimedia i grafikę interaktywną lub User Experience. Po pierwszym roku przygotowują portfolio i składają je na wybraną przez siebie specjalność. Kwalifikacja jest dokonywana na podstawie oceny portfolio i predyspozycji studenta.
Na specjalność Digital Art, która opiera się na grafice cyfrowej i ilustracji jest osobny nabór.
Specjalność powstała dla kandydatów, których pociąga ilustracja cyfrowa, tworzona za pomocą tabletu i programów graficznych. Po ukończeniu studiów (studia Kraków) absolwenci z powodzeniem pracować jako grafik (graphic artist) w branży gier lub wydawniczej – czy to w prasie czy przy projektowaniu książek i innych wielostronicowych, ilustrowanych publikacji, multimedialnych produktów edukacyjnych, w branży mody itd.
Grafika reklamowa i multimedia – dlaczego warto studiować ten kierunek w Krakowie?
- autorski program uzupełnia kompetencje grafika o umiejętności z zakresu promocji i marketingu – takie połączenie daje możliwość pracy zarówno w działach marketingu firm, w których absolwent będzie zajmował się planowaniem i graficzną realizacją działań promocyjnych, jak i w agencjach reklamowych, jako samodzielny grafik,
- partnerzy biznesowi kierunku i praktykodawcy – m.in. Małopolski Klaster Poligraficzny oraz firmy, agencje reklamowe i studia projektowe – zapewniają jak najlepsze dopasowanie programu do potrzeb pracodawców,
- cztery specjalności – w ramach każdej z nich przynajmniej osiem specjalistycznych kursów – pozwalają zdobyć szczegółową wiedzę z danej dziedziny w taki sposób, aby absolwent mógł świadomie wybrać dalszą drogę specjalizacji,
- program uzupełniony jest o praktyki w agencjach reklamowych, działach marketingu i firmach z branż reklamowej, wydawniczej, gier i multimediów,
- zajęcia z praktykami znającymi realia rynkowe, posiadającymi aktualną wiedzę i umiejętności,
- program studiów zapewnia poznanie specjalistycznych narzędzi niezbędnych w zawodzie oraz rozwój potrzebnych kompetencji m.in. projektowanie stron www, przygotowywania plików do druku, a także tworzenie infografik, filmów i animacji,
- pracownia komputerowa z Adobe CC,
- nauka języka angielskiego rozpoczyna się od poziomu A2, a studia kończą się egzaminem z języka angielskiego na poziomie B2.
Potencjalne miejsca pracy po studiach z grafiki i możliwości dalszego rozwoju:
- agencje reklamowe,
- studia projektowe,
- wydawnictwa,
- drukarnie,
- agencje multimedialne,
- producenci gier, aplikacji i materiałów www (zobacz również: Game Design studia),
- freelancer prowadzący własną firmę.
ZADZWOŃ LUB NAPISZ DO NAS!
tel.: 12 683 24 04 (07)
e-mail: rekrutacja@wse.krakow.pl
Adres:
Al. Jana Pawła II 39a
31-864 Kraków
pok. 211
śCIEŻKI KSZTAŁCENIA - GRAFIKA REKLAMOWA I MULTIMEDIA

WYPOWIEDŹ EKSPERTA


Edukacja na kierunku Grafika reklamowa i multimedia odbywa się na kilku ścieżkach kształcenia, obejmujących najważniejsze dziedziny współczesnego projektowania: projektowanie graficzne z elementami marketingu i brandingu, projektowanie multimedialne z elementami programowania, projektowanie doświadczeń (UX) oraz malarstwo i rzeźba cyfrowa (DA). Mimo zróżnicowanych perspektyw zawodowych cel mamy jeden: wykształcenie wysokiej klasy specjalistów, świadomych swojej roli w społeczeństwie.
Zuzanna Łazarewicz
prodziekan ds. kierunku Grafika reklamowa i multimedia
ZOBACZ FILM
KADRA - GRAFIKA REKLAMOWA KRAKÓW

PARTNERZY
